drezy blanco

EXPEDICE ZBOŽÍ

Zboží je expedováno zpravidla do 3-5 pracovních dnů po obdržení a potvrzení objednávky. V případě jiné dodací lhůty Vás budeme nejpozději následující pracovní den po přijetí Vaší objednávky informovat.

V případě, že se jedná o zboží "na objednání", či je uvedena objednací lhůta 2 týdny a více, termín dodání pro Vás prověříme a následně Vás o tomto budeme informovat. Delší termíny dodání jsou uváděny především u zboží, které obvykle není standartní skladovou položkou, proto Vás žádáme o trpělivost v případě objednání tohoto druhu zboží. Není v našich silách tuto skutečnost ovlivnit.

Daňový doklad, který budete potřebovat při případné reklamaci zakoupeného zboží není v zásilce přiložen. Tento zasíláme elektronicky na Váš email. Pokud jej do 5ti dnů neobržíte, ihned nás o této skutečnosti informujte prostřednictvím emailu: info@drezy-baterie.cz a abychom jej mohli snadno vyhledat, zašlete nám zároveň číslo objednávky a doklad Vám samozřejmě bude zaslán.

Doprava objednaného zboží je zajišťována kurýrní službou. Samozřejmě máte také možnost osobního odběru zboží v místě sídla společnosti.

Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin.

Osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě na adrese: Žerotínova 1, 370 04 České Budějovice

O expedici Vámi objednaného zboží budete informováni telefonicky.

Zásilky jsou zpravidla doručovány zpravidla následující den.

V případě zaslání zboží prostřednictvím přepravní společnosti, o doručení jste zpravidla informováni telefonicky - přesný čas doručení si můžete domluvit přímo s dopravcem (je-li zboží zasíláno na dobírku - doběrečnou částku hradíte přepravci při předání).

DŮLEŽITÉ!!!! V obou případech si převzaté(zaplacené) zboží zkontrolujte před přepravcem. V případě zjištění závad (poškozený (promáčklý,roztržený) obal, atd., a nebo také v případě, že jste objednali granitový dřez - balík rozbalte a dřez zkontrolujte!!!) Rozhodně se nenechte ovlivnit větami typu: "chvátám, mám toho ještě moc na rozvoz atd. atd."- sepište  s dopravcem záznam o poškození či případných jiných zjištěných závadách. Za tyto závady vždy nese zodpovědnost přepravce a reklamaci řešíte s nimi!!! Znjištěné nedostatky samozřejmě oznamte nám a to emailem, případně telefonicky.

Od nás zboží vždy odchází zkontrolované!!

Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel!!

Dodací lhůty jsou uvedeny u každého produktu. UPOZORŇUJEME, že tyto dodací lhůty jsou pouze orientační - nelze garantovat nevyprodání skladových zásob a s tím spojené případné prodloužení dodací lhůty.